Kadra Ośrodka Pomocy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębowie zatrudnia 15 pracowników tj.:
Katarzyna Czerniec – Kierownik GOPS – kieruje pracą Ośrodka i odpowiada za jego działaność, wydaje decyzje administracyjne z upoważnienia Wójta Gminy w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, składa corocznie Radzie Gminy sprawozdanie z działalności Ośrodka oraz przedstawia potrzeby w zakresie pomocy społecznej
Renata Janeczko – Główny ksiegowy GOPS – przygotowanie budżetu Ośrodka i jego realizacja, nadzór nad wykonaniem budżetu, księgowość budżetowa, sprawozdawczość
Lidia Drzystek – podinspektor ds. płacowo finansowych i administracyjnych – płace i inne świadczenia pracownicze, realizacja płatności – przelewy, wypłaty gotówkowe, sprawozdawczość z przydzielonego zakresu czynności
Zofia Mierzwa – starszy pracownik socjalny – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Irena Maciuba – specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego, koordynator projekt „Czas na aktywność w Gminie Grębów”
Magdalena Janeczko – specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Renata Borkowska – specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Monika Kobyłecka – starszy pracownik sojalny – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Justyna Janeczko – asystent rodziny – praca z rodzinami wieloproblemowymi posiadającymi dzieci mająca na celu wspieranie tych rodzin w wypełnianiu funkcji opiekuńczo –wychowawczych,
Małgorzata Jadach – inspektor ds. świadcz. rodz. i fund. alimentac. – przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, ich rozpatrywanie, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udzielanie informacji zainteresowanym, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
Anna Sądaj – inspektor ds. świadcz. rodz. i fund. alimentac. – przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, ich rozpatrywanie, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udzielanie informacji zainteresowanym, wypłaty przyznanych świadczeń, sprawozdawczość z przydzielonego zakresu czynności,
Anna Bartman -podinspektor ds. świadcz. rodz. i fund. alimentac. – przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, ich rozpatrywanie, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udzielanie informacji zainteresowanym, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
Ewa Dec -pracownik administracyjny – obsługa sekretariatu
Sławomira Szewc –sprzątaczka – sprzątanie.
Joanna Kozieł – specjalistyczne usługi opiekuńcze – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Opracowała: Renata Borkowska